6 Mart 2012 Salı

The Slideshow Effect

Kim böyle bir albüm dururken okyanuslar aşıp, savaştan savaşa koşar ki? Ben, değil. Varsın vikingliğe yakışmasın ama ben atalarımın destansı maceralarının bir parçası olmak yerine odamda oturur, dream-pop dinlerim, böyle albümler olduktan sonra. Zaten beni vikinglikden alı koysa, koysa birtek böyle albümler alıkoyar.

Dinlemek kadar faydası olmuyacağın biliyorum ya, sırf yalakalığıma devam etmek için devam ediyorum. Ve kolay, kolay yalakalık yapmam. Ben piyasada yayınlandığından beri şiddet olaylarının azalıp, mutlu insanların sayısının artığını düşünüyorum.

Maço erkeklerinden çeken kızlar için bulunmaz bir ilaç. Yalnız erkeklerin bu albümden bir iki parça çalıp kalbini kazanamayacağı kız yalnızca taş kalpli olandır heralde.

Buyrun alakalı grubumuz ve albüm hakkında doğru, dürüst bilgi içeren ve albümü dinleyebileceğiniz bir link:


Böyle de bir vidyo yapmışlar albümden bir parçalarına.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder